.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بنزما کُفر سعودی‌ها را درآورد
کاپیتان سابق رئال با اقدامی باعث عصبانیت هواداران الاتحاد عربستان شد.
بنزما کُفر سعودی‌ها را درآورد

«کریم بنزما بازیکنی حاشیه ساز است، باید سریعا از شرش راحت شوید!»، این پیام یکی از هواداران عصبانی الاتحاد عربستان بعد از جنجال آفرینی جدید ستاره سابق رئال در صفحه اینستاگرامش با حذف تمام عکس هایش با پیراهن تیم سعودی است.

 

بنزما تابستان گذشته از رئال راهی الاتحاد شد و با دریافت دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو به دومین فوتبال گران قیمت دنیا تبدیل شد.

 

نشریه عربستانی می نویسد که بنزما بعد از بستن صفحه اینستاگرامش به دلیل هجوم هواداران الاتحاد به دلیل عملکرد ضعیفش دوباره به فضای مجازی در اینستاگرام برگشت اما او تمام عکس هایش با پیراهن الاتحاد را پاک کرده بود.

 

   

 

بنزما از ماه گذشته با باشگاه الاتحاد وارد اختلاف شده و چندین بار خواهان جدایی از این تیم شد. ستاره سابق رئال بعد از تعطیلات نیم فصل لیگ عربستان را ترک کرد و در زمان مقرر برنگشت. این اقدام بنزما باعث خشم گایاردو سرمربی الاتحاد شد و او را از لیست خط زد. اما ستاره فرانسوی به جده برگشت و این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد.

 

نشریه عربستانی می‌نویسد که در همان ساعات باز شدن پیج بنزما سیل هجوم انتقادات هواداران الاتحاد به او به «بیش از نیم میلیون کامنت رسید».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.